close

中秋的前一日是MaMi的生日
我除佐俾红包外,
还订佐个蛋糕~~ 
本来我系想亲手整个蛋糕咖,
点知BaBi&MaMi经历过上次个四个蛋糕后,
依家话宁愿死都唔吃~~~
打破晒我D计划~~
呜呜~~~






寻日是我响公司过中秋节,
中午组长就将宿舍的冰箱/DVD/音响都搬晒落来,
搞到办公室突然变成屋企甘,
而且中午吃饭咖时候我仲一边吃一边睇"恶作剧之吻"





个晚真系有好多野食,
我地仲玩游戏添~~
好开心啊!!

以前响学校总觉得自己独零零甘过节,
尤其听到"人圆两团圆"呢句话时,
心里面更不是滋味...
我还以为今年亦都好似以前甘,
好彩有一大班同事陪我,
不过真系几累吓~~
最后还是中秋节快乐~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    shan07 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()