close
见静静同温G对基金的热诚,
所以珊珊就写吓关于自己的一些睇法,
可能有D地方唔好系岩,
大家一齐研究吓啦!

首先讲吓咩叫基金呢?
「简单的来说,基金就是你投出一部分钱交给基金公司,基金公司的操盘手再用你的钱去投资,也可以总结为你请专业人士替你炒股。」
虽然呢个唔系重点,但一定要知道渠咖原理,钱系唔会从天上掉落来的...

甘基金分边几种呢?
简单来讲就分开放型基金与封闭型基金,因为封闭式基金封闭时间长(5年-10年),所以好少考虑,而且依家都有好多封闭式基金转换开放式基金,甘我就唔多讲啦!
如果从渠基金风格来分就可以分:货币基金、债券基金 、混合型基金、股票基金
呢个好重要啊!随时影响你赚多赚少咖!

以下就以嘉实公司为例:(本来好唔想以今日为例的,不过为佐让大家提高风险意识,所以最后都用上了)


货币基金

都可以讲好少好少人买的,
因为我见渠收益系按万元为单位,
而且收益唔系好高,
不过呢种就稳升的,
可以讲系最安全的~~

债券基金

听个名就知主打买债券,
同货币基金差唔多,
都好比较稳震,
好少风险,
睇上边幅图就知,
全世界都跌,唯独渠会升...

上边讲个两只我都冇买过,
不过都好少人买,所以我都唔多讲啦!

混合型基金(配置型基金)

配置型基金依家都成为基市咖主流,
因为渠响现在呢个震荡的市场中,
抗震能力比较强,
渠饭饭都买,又股票又债券又货币,
但股票咖数量唔会太多,
固定收益大概占50%以上的,
我刚开始买基金都系先买配置型的(广发稳健、嘉实稳健),
当时系6月份买,买佐1000蚊,
三个月后赎回净值约1300蚊,
不过收益与风险成比例的,所以风险小收益自然都唔会太高。。。

股票型基金

可以讲话系热门基金,
股票的比例约70%
大家都知肯定系风险高咖啦!
跌得快就升得快,
就以嘉实300为例,
我同样都系6月份买入1000蚊,
但系我已经赚超过700元,
不过今日就跌我几百蚊,
依家市场震荡调整,
甘样大上大落咖走势唔出奇。。。
虽然系甘,
但我咖重仓位依然系股票型基金。。。

先写甘多,
等放假再写点样买法,同几时买~~






「」
arrow
arrow
    全站熱搜

    shan07 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()