close
今次出差本来系去唔到的,
因为生产计划个边一直都好忙,
直至到星期四个日组长安排好一切先可以成行,
其实我知道仓库入边有好多人都想过去玩,
但系经理只叫我同组长去,
可以讲我真系好荣幸.

响哩几日行程入边,
基本上吃住行都系人地请,
而且渠地仲叫我洗头,洗脚,
甘样令到非常唔好意思,
或者我就系唔钟意欠人地呢,
因为大家出来工作稳钱都唔容易,
所以更加需要互相体谅,
但系司机同主管渠地甘热情,
我只好感谢渠地呢几日的照顾...

我地公司有很深阶级主义,
以前听人讲日资公司都系甘,
无论衣吃住行全都有很明显的区别,
好似普通员工就着生产工衣,
而办公室就着衬衫,
我地公司饭堂都有两个,
一个系有冷气,D饭菜都系递到埋口的,
一个就系咩都冇,D台台凳凳仲系烂的,
而住就更明显了...
不过每个公司都有每个公司的企业文化,
只好慢慢融入其中啦~~

我觉得自己真系好幸运,
其实我咖地位只系一个外仓的小小会计,
可以讲总公司真系冇咩人认识我,
但系却有好多人对我好好,
组长话这是我的一种福气,
甘有系,
响呢个世界入边,
冇话边个一定要对边个好,
边个欠佐边个甘,
重要咖系要知恩图报,
我一定要记住大家对我的好,
将来要好好甘报答渠地.
arrow
arrow
    全站熱搜

    shan07 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()