close

之前发佐工资之后,
D人就好似发佐颠甘争请饮汽水,
跟住就堆满我张台,
我估计就算一日一支,一个星期都饮唔晒~
晕~~

今日收工之后就去佐稳温G吃雪糕,
点知温G病佐,
呜呜~~
个个时候刚刚系松中放学,
好多人都涌去小卖店,
想想自己初中咖时候都系甘,
只不过以前冇依家甘多野食卖,
突然之间觉得之前咖一切一切好似发佐场梦甘,
依家咖我还是走着个条路,
去以前放学都会去咖老地方,
吃一直都好钟意咖雪糕,
但人咖心境已经唔同佐了,
以前就会经常幻想自己长大后...工作后...
而依家就会回忆...以前...

新咖劳动法将于1月1日实行,里面有好多同我地有切身咖关系,
我响下次日记入边就会写自己归纳咖总点同大家分享啊!
好啦!!训了~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    shan07 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()