close
尧系温G的网友, 
虽然唔识得渠, 
不过渠咖日记真系十分有趣, 
有时间读吓都几搞笑吓~ 

以下系渠咖日记:

妖日志 十四回目  打招呼的艺术

今时今日既我,每日都过住一样既生活,做住一样既工作,一样甘迟到早退,一样每日系单位倒数星期五既到来,一开始,我以为,我既生活已经好单调,但逐渐我发觉,其实好多人,每日比我过得去更单调,就连系电梯口打招呼既对白都可以日日一样,每日上上落落,听D七头打招呼,几乎佢未开口我就已经知道佢想UP乜七。
   最常见既就例如系:

   以下为虚构人物,如有雷同,甘我都冇咩办法
   “阿伟~~~~~
   “E~~~喂,甘岩线既~~”(岩咩姐,一个单位既,呢度悟见上到去都见架啦)
   “系咧”
   (拿!呢3句绝对每日都可以系市府2办听到架,无论系边个单位,无论男女,使用率都系排名第一既)
   “点啊,呢排忙悟忙啊?”(甘问算系有建设性架啦,有D问吃左早餐未嗰D我觉得应该拉去枪毙罗)
   “嘛嘛地啦,你呢?”(答得嘛嘛地,言下之意呢只七头都好卵得闲)
   “都系甘啦,你地D老细都悟关照下,我地有咩捞啊?”(你睇下,呢D就世界仔啦)
   “叼啦星~~~D甘既野嗰~~

   有D身材稍微肥胖少少既人,你既生活就比较多姿多彩啦,因为你每日都比其他人有多一种既打招呼话题。
   “哗HI~~~波哥 ~~~”(你哗咩姐)
   “喂~~点啊点啊~~
   “E~~~呢排发福左窝,吓~
   “叼啊冇计啦,你到翻甘上下年纪你都会架”(啊你只七头都几毒架窝)
   “梗系啦,D老细好吃好住啊,有咩办法悟发福啊”
    (所以话呢,无情情甘好口叫得你老细都悟方会有好野架)

   女士们既话题,多数都离悟开发型啊,衣着啊,呢几方面,家阵大热天时,讲得最多既都莫过于系:
   “阴公,呢几日晒到真系拿命~~~”(系咩?又悟见你死既)
   “系咧,我行过去拿车都要担遮”(悟洗啦呱,你甘既样黑DD都悟差得几多姐)

   一D比较年长少少既师奶平时既话题好多时候都同自己仔女有关既,之前78月,各种大型考试都结束,佢地经常都会问下人地D仔女考成点。但系我系呢度,郑重甘奉劝各位家长,你千其悟好稳D仔女成绩好既家长来问,通常呢D家长都会叻悟切,一轮嘴讲个冇停既,99分都够胆死话考差左架,所以你系问之前,一定要对对方既子女有深入既了解,悟了解你就干脆悟好问!
   甘至于你问到D仔女成绩悟好既,来来去去就都系嗰几味架啦:
   “点啊,你仔考到点啊?”
   “哎,悟系好理想”(差就差啦,大家明既呢D野)
   “悟怕既,你仔甘聪明”(呢句又系好关键架,没呢句人地下面悟知道接咩架啦)
   “懒呢个衰仔”
   (大家见啦,通常D仔女成绩悟好,家长都会好大方甘话个细路仔懒既,因为你冇理由承认自己个仔蠢架嘛)

   仲有最抵死既就系嗰D五点都未够就蛇出去,又系电梯口比人撞见嗰D啊:
   “阿伟啊~~~~~
   “啊……明哥…....”(一额汗啊拿)
   “甘早收工嗰?”(哼,死未)
   “系啊系啊……er……今日有D事”(“有D事”即系咩姐?甘就答左架啦?)
   “哦~~”(哦咩姐,你都未知咩事)
   “走先,88
   “好咧好咧好咧~~”

   希望大家都可以留意一下自己身边既人,悟好成日话我无聊,其实,好多每日生活系你地身边既人,比我仲无聊,只系你地冇发现。
arrow
arrow
    全站熱搜

    shan07 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()