寻晚公司半夜打电话来,

话公司台电脑坏佐,

打电话度边讲得清楚咖~

今日就一早返去睇吓咩情况了!



其实我边识整电脑咖~~

反正有咩事重装就系啦!

公司咖电脑要用繁体系统,

所以冇得用外边卖咖克隆系统,

只好一步步甘整了!



张系统海光碟放入CDROM度一时有反应一时冇反应,

肯定个CDROM因为少用坏鬼佐!

但系冇CDROM系装唔到系统咖嘛!

唯有拆开我同埋公司部电脑,

用我个CDROM来整啦!

呢个过程相当辛苦-_-!



因为两部机咖线都非常短,

拆吓撬吓先将公司电脑咖电源线及数据线插到我部机上,

简直就好似做手术甘,

重装过程相当甘慢,

不过都好顺利甘装好,

之后就装主板驱动,office,打印机,最后就系将两台电脑共享.

整个过程历时5小时,吃完饭就搞店晒了!!!

甘复杂咖情况都俾我搞定!!

我实在太有才了啦!!

哈哈!!!



装得甘辛苦,

我就想备份咖系统啦~

但系其实我唔识得用GHOST咖!

都怪以前人地教我时我冇认真学啦!

我咪猜吓猜吓甘点D选项,

最后....



渠竟然将整个光盘刻录佐响D盘度,

而D盘原先咖文件既然冇晒啦T_T~~

而将文件放响D盘咖人就系——我地咖QC,

渠今日成个下午就黑口黑面对住我>_<~~~



今日实在太充实啦!












arrow
arrow
    全站熱搜

    shan07 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()