close

我中午系响公司吃饭的,

定价为5蚊一餐,

之前已经换过好多间快餐店了,

不过公司入边的大帝们吃段时间就会吃厌,

跟住日日就响我鬼叫(因为渠地咖伙食都系我工作范围)!

依家吃吃吓除佐海港未去过外,

其它地方都吃过了。

反正就快搬了,

我先懒得帮渠地到处稳啊~!





今日公司D人又迫我去稳厂房了,

其实断断续续稳佐一年,

有冇厂房我心入边都有数啦!

我已经决定佐了,

如果真系稳唔到厂房,

我就同公司一齐训街,

不过有冇甘大条街俾我地训,

我就唔知啦!!

嘻嘻!












arrow
arrow
    全站熱搜

    shan07 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()