close

           甘好咖天气,甘美丽咖马路,,一家大细去饮早茶... 多美好咖早晨啊!

但唯独好似去刑场咖犯人, 超郁闷!





        周未上班最难受的,对比平时拥挤咖马路,周未咖车辆系最小的,呢个



更让我心理唔平衡:点解唔稳多几个人陪我受受罪哦!前晚上网,好多F



都话上班好累,好累。纷纷想转工,发觉80后的人好容易工作疲劳!



MaMi个个年代都系成日加班的,而且仲系响工厂入边住,每晚收工后仲



要担水冲凉,但MaMi话渠地都冇我地甘多怨言,我估可能系大家工作咖心



情唔同呱,MaMi个个年代咖家庭都好穷,D人细细个就要出来工作,所以渠



地系为佐生活而工作;但我地呢个年代,生活质素大改善,就算唔工作,屋



企都唔会穷到三餐都成问题,出来工作完全系自给自足。正可能系因为冇佐



呢种生活压力,我地无论毅力,吃苦都比以前任何一个年代咖人差,亦都我地点解觉得辛苦。



        其实出来做野都知道要吃苦咖啦!响仓库入边仲有边个比我舒服哦!我



所要自足啦!!












arrow
arrow
    全站熱搜

    shan07 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()