close
虽然依家会落厨整野食,
但系同MaMi唔同的地方系,
渠钟意去街市觉得新鲜,
而我就钟意去超市觉得干净唔容易俾人呃~
可能呢D就系50/60年代咖人与80年代咖人的区别~

今日早上做完基本工作后,
就去超市买野准备中午的大食会,
我地个度大概一个月就会搞一至两次的大食会,
有时系用卖垃圾的钱,
有时系有人买佐手机或者沟到女出钱请,
有时就系玩抽签,
哈哈,
反正实会有得食~

今次买佐101.5元~
都几丰富啦~有汽水,我最钟意食咖周杰伦薯片,
嘻嘻~
反正我就系衰喂食啦~

组长直从上次俾人昆佐部nokia唔知咩型号手机后,
决心要买个部真正的nokia高端手机,
千挑万选终于买佐部N73啦~
今次俾渠威晒啦~
好彩我部小3都唔弱~
嘻嘻~
arrow
arrow
    全站熱搜

    shan07 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()