close
最近有D懒所以甘内先写日记,
寻晚有员工搞到只手骨折,
原因系条"减速带",
最近响公司前面整佐条减速带,
但个班PK见到减速带不但冇减速,
反而加速跟住连人带车一齐跳高垮过去,
所以就甘出事了...

虽然听落好似觉得渠活该甘,
但系毕竟不幸咖事情已经发生佐,
寻晚没有训好,
今日早上珊珊就去医院帮渠搞D社保手续,
因为渠唔系工伤(渠系响吃完霄夜返宿舍途中出事的),
所以公司系唔会负任何责任,
而渠本人家里亦都相当穷,
渠系住响D遍远山区,
突然间要拿1万蚊左右做手术,
可以讲系非常困难的...

今日一整日都好难过,
收工之后我一个人过去医院,
渠拼命问我社保个边点样,
我只好安慰渠,
叫渠唔好想太多,
响临走咖时候,
我拿出口袋里唯一的1张100元,
渠顿时热泪盈眶,
其实我都帮不了渠太多,
只能表达自己的小小心意...

一个人就算再有钱,权利再大,
但在生命无助的时候也只能什么都做唔到,
我觉得呢个世界上锦上添花容易,
响结婚生仔咖时候,
D人都会纷纷送上厚礼,
但雪中送炭就唔容易了,
珊珊知道现在咖渠系最需要帮助,
但我能做的却唔多,
虽然我唔系想做咩大好人,
但我都好想尽力去帮助身边咖人,
好无奈...

为什么不好咖事总发生响我身边,
虽然今年有好多人结婚,
但我一个婚礼都未参加过,
因为珊珊都好想分享一下大家的喜悦和欢乐,
但今年我就探过几次病,
那个凉冰冰且好残旧的火炬区病院我都送过几次人入去,
可能呢D就系我咖命运,
我曾经响日志公告栏度写过:
希望上帝能保护我身边咖人,
但上帝就听唔到,
我真系好希望能见到大家咖欢乐,
祈祷ing~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    shan07 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()