close
今日系我同事做手术,
一早珊珊与组长就去佐医院,
以前经常响电视剧入边睇到动手术之前咖画面,
尤其是个条长长咖走廊,
响火炬医院咖手术室前边亦都有条好长咖走廊,
亦都系每个患者与家属分别咖地方,
医院咖手术室全部都系响同一个地方,
所以所有安排做手术室的患者家属都系响同一个地方等,
我地亦都响个度等我同事出来,
虽然我地同其它患者家属唔认识,
但大家咖表情都系一样甘沉默,
静静地系度等...

其实珊珊以前都未曾陪任何人做过手术,
我对亲人都冇甘好,
或者呢种系我对工作的责任感吧~
公司将员工管理工作交给我,
现在出佐甘不幸咖事情,
我亦有责任去跟进,
最近公司响度赶进度,
所有公司其它同事都冇时间去医院探渠,
不过大家都好关心渠,
每次我由医院返来,
大家都会问我情况如何,
我相信好人应该系一路平安的...
arrow
arrow
    全站熱搜

    shan07 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()