close
天下间应该没有绝对咖天称去衡量一个人,
是坏人或者系好人,
就好似一个人做一件事,
亦冇办法去判定渠系岩定系错...

每个人自己心里面都有一个天称,
但每个人咖衡量标准都唔一样,
所以没有一个人能讲自己系公平的.
我做事很多时候都只是凭自己感觉去做,
虽然每次我做之前都觉得自己甘做系岩咖,
但其实我已经不知不觉伤害佐身边咖人都唔知道...

虽然我响自己眼中我系一个好人,
但响被我伤害咖人眼中我就系一个坏人,
我成日同自己讲,
我唔系伟人,只系一个普通人,
我冇可能每件事都面面俱到,
就系因为有呢个籍口,
自己做错事都唔愿意承认,
我很惭愧,
我希望俾我伤害咖人唔好生我咖气了...-----
arrow
arrow
    全站熱搜

    shan07 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()