close
针对下个月实行的劳动法,
公司秘密制订佐份"舒特拉的名单",
其中有一个系QC主管的老婆,
因为考虑到渠老婆依家大肚,
本来渠都有呢个打算,
但俾渠知道佐明年有"经济补偿金"后,
渠就想拖到元月份,
但根本就唔可能,
就甘难为了珊珊...

虽然我对QC主管冇咩好感,
但考虑渠系组长咖老乡,
本来合同系15号到期,
不过我就让渠做到今个月月底,
算系仁至义尽了...
但渠今日竟然同我讲话要做到下个月7日,
因为1号有工资补,
不过珊珊当场肯定甘拒绝佐渠,
渠甘做唔系让我难做咩?
一方面我已经瞒住上边让渠做到月底,
而依家又话要做到下个月,
到时上边D人见到工资表仲有渠个名,
要我点交待呢?
有时我真系觉得呢D人完全只想到自己咖利益,
我唔出声就得寸进尺,
我曾经在日记写过:
我唔出声唔代表我冇意见...
这些人真让珊珊心寒...

有时我就系太心软了,
经常做D欺上瞒下咖事情,
到头来就让自己惹一面灰,
上次工资咖事情又系甘样,
依家又想甘做,
我知道我拒绝咖话,
渠地心理一定会唔舒服,
但我也有自己做事的原则,
所以我必须拒绝,
请原谅我...
>_<
arrow
arrow
    全站熱搜

    shan07 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()