close
前日二少终于出院啦!
点解叫渠二少,
甘系因为渠响医院期间我地都轮流服侍渠,
所以就叫渠二少啦~
总共用佐9952医药费,
不过社保就报佐7628元,
所以自己只需要两千几蚊就OK啦!
二少出院后会返屋企休息,
可能唔再返公司了,
可能以后都会见唔面了,
祝渠一生平安啦!


只猪手啊!

今日组长提早收工!
3点几咖时候就火速返石岐shopping!
真系好内冇感受假日咖气氛了~
日日都要上班,
而且公司最近总系好多麻烦事,
渐渐习惯佐上班下班咖生活,
反而今日去行街咖时候觉得好似去旅行咖感觉,






街上到处都系圣诞节装饰,
我记得在动画<蜂蜜与四叶草>第9集讲到圣诞节:
竹本:
"我曾对圣诞节感到头疼每当看到这种五彩缤纷的灯饰
我就感到心痛
你现在幸福吗
有归宿吗
他们仿佛在这样追问我..."
唔知其它人会唔会都有呢D感觉呢?-----
arrow
arrow
    全站熱搜

    shan07 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()