close
刚刚有人出院,寻日又有人入医院,
而呢个人就系我个组长...
事发寻日收工后,
组长用我部单车车渠老婆老婆去张家边中心市场买菜,
去到路口咖时候,
渠俾旁边咖车龙挡住视线,以为旁边冇车,
所以就冲红灯,
点知就甘出事了~~
个司机第一时间送渠去医院,
而渠都第一时间俾电话,
当时我正去探婆婆,
接到电话后我又马上回去张家边,
大概6点半左右我去到张家边医院,
组长当时训响急救床上,
睇渠神情我估应该唔系太严重,
不过循例都要照X光,
因为之前有过经验,
所以我就马上报社保,
司机方面就叫渠报保险,
大概等到8点钟,
医生出佐报告,
渠话条腰骨就冇断,
不过就有小小移位,
要留医,
之后见冇咩重要事情我就返屋企了,
累坏了...

上星期二少出院咖时候,
组长话羡慕渠日日训响度放大假,
估唔到依家真系如渠所愿...
我仲刚刚以为可以松口气,
捱完最后十日就可以放假,
点知依家又出佐甘咖事,
看来生活真系唔想让我轻松甘过,
真系超累啊~
arrow
arrow
    全站熱搜

    shan07 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()