close
今日早上都唔觉得甘冻, 
但收工咖时候真系觉得好冻啊!
 记得呢几日要着多件衫哦!

每次同人地讲话我响张家边做野,
大家第一反应系好惊呀~
跟住用深切哀悼咖语气同我讲:去到甘远甘惨啊...
其实我系咪真咖甘可怜啊?
其实我自己觉得OK啦~
起码我行咖个段路都冇咩红绿灯,
条路又宽又冇咩车,
比起响城区上班,
日日塞车好好多了...
虽然系有D远,
不过我平时都系一路开车一路唱吓歌仔,
所以感觉好快就到啦!!

又时我觉得上班咖呢段路就好似出发去旅行咖个段路,
沿途都几多风景咖~~
又时收工早小小咖话,
我会兜吓路行濠头个段路,
甘风景又唔同佐啦~
呵呵~
发觉自己都几会自娱自乐...
不过平时就一定要注意准时起身,
因为迟佐就要分分钟要开快车咖啦~
arrow
arrow
    全站熱搜

    shan07 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()